همدانی: فرهاد امروز خداحافظی نمی‌کند

مربی تیم فوتبال استقلال گفت: تا جایی که من اطلاع دارم، فرهاد مجیدی امروز خداحافظی نمی‌کند.

ستار همدانی درمورد خبر خداحافظی فرهاد مجیدی در پایان بازی امروز اظهار داشت: تا جایی که من اطلاع دارم، فرهاد امروز خداحافظی نخواهد کرد. بعید می‌دانم امروز اتفاق خاصی رخ دهد، اما باید اعلام کنم که من چندان اطلاع دقیقی در این مورد ندارم.
دیدار تیم‌های استقلال و داماش تا دقیقه 16 بدون گل مساوی است.


Instagram

نظرات شما عزیزان:

مدیریت بلاگ نگین
ساعت3:32---25 ارديبهشت 1392
با سلام و عرض ادب خدمت دوست عزیز

آیا از محدویت بلاگفا خسته شدید !
سرویس وبلاگ دهی بلاگ نگین با امکانات حرفه ای با کلی قالب زیبا
بدون هیچ محدویت و تبلیغی در سایت شما در بلاگ نگین هرگز مسدود نخواهید شد
با کلی قالب زیبا + جوایزی که تیم مدیریتی به بهترین وبلاگها خواهند داد هر ماه
با تشکر مدیریت بلاگ نگین
www.blognegin.com


پریسا14
ساعت14:54---22 ارديبهشت 1392
عاشقتم فرهاد مجیدی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: اخبار ، ،
برچسب‌ها: ماجدی:خداحافظی مجیدی در دربی صحت ندارد , ماجدی , خداحافظی , مجیدی , دربی , صحت ندارد , فرهاد , فرهاد مجیدی , وب سایت رسمی فرهاد مجیدی ,

تاريخ : ا نويسنده : سینا ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.